OSHEE Baton RUNNERS

 

Do Biegu OSHEE 10 kilometrów podczas ORLEN Warsaw Marathon coraz bliżej. Pogoda wreszcie pozwala by wyjść z treningiem na świeże powietrze, ale równie dobrze można go wykonać na siłowni. O tym, jak krok po kroku przyzwyczaić swoje ciało do dalekiego biegania i zawsze być w formie – zdradzają trenerzy crossfit.

Jeśli planujesz wystartować w Biegu OSHEE 10 km nie zapomnij o odpowiednim cyklu przygotowawczym, który najlepiej rozpocząć na trzy do pięciu tygodni przed planowanym dystansem”, mówi Paulina Soleńska, trenerka z Crossfit 72D. „Taki cykl poprawi Twoją sprawność ruchową, wydolność organizmu a przede wszystkim będziesz mniej narażony na kontuzje i przeciążenia”.

Według instruktorki, optymalna liczba treningów w tygodniu – zarówno dla kobiet i mężczyzn – to cztery biegowe i jeden alternatywny np. siłownia, pływanie czy rower. Pozostałe dwa dni należy przeznaczyć na regenerację. „Cykl przygotowawczy zacznij od 5 kilometrów i każdym tygodniem zwiększaj swój dystans – czy to na bieżni, czy na świeżym powietrzu. Pamiętaj o wzmacnianiu dolnej partii ciała, ale również poświęć czas na wzmocnienie górnej wraz z brzuchem, ponieważ stosując zmienność sesji treningowych poprawisz wytrzymałość, co korzystnie wpłynie na ekonomię biegu”, dodaje.

OSHEE 750 ml RUNNERS orange_2016

Podczas intensywnych ćwiczeń tracimy dużo elektrolitów, dlatego równie ważna jest odpowiednia dieta, która przyczyni się do zwiększenia naszej efektywności. „Przed planowanym treningiem lub zaraz po jego zakończeniu warto sięgnąć po pożywną przekąskę np. w formie batonika, która przyspieszy regenerację organizmu oraz zapewni potrzebną dawkę energii. Ponadto, nie wolno zapomnieć o prawidłowym nawodnieniu, mówi Michał Grzesiewicz z Crossfit 72D. „Pragnienie podczas treningów trwających ponad 30 minut najlepiej gasić za pomocą napojów izotonicznych, które dostarczają wiele wartości odżywczych”.

Marka OSHEE – partner ORLEN Warsaw Marathon – w swojej ofercie posiada produkty, które idealnie sprawdzą się dla tych, którzy przygotowują się do biegu. Batonik OSHEE Muesli Bar FOR RUNNERS, zalecany jest do spożycia na 30 minut przed planowanym treningiem lub po jego zakończeniu. Zawiera cenne witaminy A, C, E, B6 odpowiedzialne kolejno za wzmocnienie układu odpornościowego oraz krążenia, pomoc w ochronie komórek przed stresem oksydacyjnym, czy prawidłową pracę serca. Zbilansowana przekąska z dodatkiem magnezu, potasu i kolagenu przyspieszy regenerację organizmu po wysiłku oraz zapewni potrzebną dawkę energii.

Z kolei napój izotoniczny OSHEE FOR RUNNERS to profesjonalna, specjalnie opracowana formuła, która dzięki dodatkowej obecności magnezu, sodu i potasu oraz zawartości witamin (B3, B5, B6, B7, E), nie tylko skutecznie ugasi pragnienie, ale przede wszystkim zapewni optymalne nawodnienie organizmu oraz natychmiastowy wzrost energii i wytrzymałości. Warto po niego sięgnąć, ponieważ podczas intensywnego wysiłku fizycznego nie można zapomnieć o prawidłowym nawodnieniu.

Komentarze: