men

Estrogen jest dla mężczyzn hormonem niepożądanym, szczególnie w starszym wieku. Jego nadmiar może wpływać na powstawanie ginekomastii, a także pogorszenie samopoczucia i nadmierne odkładanie tkanki tłuszczowej w okolicach brzucha.

Mamy dla Was 7 sposobów ja ograniczyć ryzyko zwiększania poziomu estrogenu.

 

Nie jedz złej żywności

Ogranicz pożywienie przetworzone. Warto zaopatrzyć się w owies, ryż, rośliny strączkowe. Wszelkie chemiczne składniki przetworzonej żywności wpływają tak, że Twój poziom estrogenu podnosi się.

 

Jeśli jesz mięso to tylko sprawdzone

Obecnie różne rodzaje mięsa są hodowane w nieznanych warunkach i karmione bardzo różnymi chemicznymi paszami. Jeśli codziennie spożywasz mięso z nieznanego źródła, które może posiadać w sobie wiele chemikaliów, mają znaczny wpływ na Twoją gospodarkę hormonalną.

 

Sprawdzone białko

Jeśli suplementujesz białko serwatki to także powinieneś korzystać ze sprawdzonych firm. Serwatka powstaje z krowiego mleka, które może posiadać w sobie substancje chemiczne, które wcześniej spożyły krowy.

 

Woda prawdziwie mineralna

Woda źródlana, których jest najwięcej w sklepach to zazwyczaj produkt pozyskiwany z nieznanych źródeł. Liczne toksyny zawarte w wodach mogą zwiększać poziom estrogenu.

 

Regularne spożycie owoców

Wedle wielu badań owoce, zarówno cytrusowe jak i zwykłe mają działanie normujące poziom hormonów.

 

Dużo warzyw

Warzywa kapustne są dobrym rozwiązaniem. Zawierają w sobie wiele substancji organicznych, które pomagają zwiększać poziom testosteronu i obniżać poziom estrogenu.

 

Cardio

Spalanie tkanki tłuszczowej pomaga obniżać poziom estrogenu. 15% ilość tkanki to bariera zaporowa, która utrzymuje Twój organizm z dala od estrogenu.

Komentarze: