Zmiany są niezbędne do rozwoju, dlatego warto od czasu do czasu przeanalizować swój trening, a nawet dietę i zyskać nowy bodziec do rozwoju. Mamy dla Was aż 5 tricków treningowych.

1. Prowadź dziennik dietetyczny.

Wiele osób zapomina o tym, aby kontrolować swoją dietę poprzez prowadzenie dziennika. Ta metoda sprawdza się jeśli chcemy osiągnąć określony cel. Dzięki niej jesteśmy w stanie stwierdzić, co jest nam potrzebne, a co źle wpływa na nasze ciało.

Jeśli prowadzicie taki dziennik to warto zmieniać elementy diety i obserwować różnice w zachowaniu organizmu.

 

2. Równowaga treningi siłowego i cardio.

Wszechstronność jest niezbędna do utrzymywania równowagi. Jeśli zależy nam na dobrze zbudowanej sylwetce ze stosunkowo niską ilością tkanki tłuszczowej to wplatanie do treningu cardio jest niezbędne.

 

3. Wybieraj skuteczne ćwiczenia.

Aby tak się stało warto również prowadzić dziennik treningowy. Pozwala on określić skuteczność poszczególnych metod treningowych i ćwiczeń.

Wybierajcie te ćwiczenia, które Waszym zdaniem najlepiej wpływają na rozwój, jednak po kilku tygodniach starajcie się próbować nowych bodźców, aby zmusić mięśnie do wysiłku.

 

4. Zmieniaj metodę treningu.

Co kilka tygodni zmieniajcie system treningowy np. dodając większą ilość serii, zmniejszając przerwę czy wykonując dropsety. Taka różnorodność sprawi, że mięśnie będą nieustannie zmuszone do budowy.

 

5. Zwiększ spoczynkowe spalanie kalorii.

Postawcie na ruch zamiast na wygodę. Spróbujcie jechać do pracy rowerem bądź po prostu skorzystajcie ze schodów zamiast z windy. Po krótkim czasie ilość spalanych kalorii zwiększy się, a Wasza tkanka tłuszczowa zmniejszy się.

WORKSHOP(3)

Komentarze: