ujhtbrgv

Sezon na niektóre produkty właśnie się rozpoczął, a wiemy, że są one najświeższe i najzdrowsze. Zobaczcie, co warto jeść właśnie teraz.

1. Zielona tanga.

Ma łagodny smak, bez goryczy. Przypomina sałatę. Stosuje się ją do kanapek, sałatek czy nawet grillowania.

Zawiera witaminę A i C, a także jest bogatym źródłem żelaza.

p9b

 

2. Młoda sałata rzymska.

Smakuje podobnie jak dojrzała sałata rzymska, jednak jest nieco słodsza i miękka. Stosuje się ją do sałatek i zawijania potraw z mięsa.

Zawiera witaminę A i K, a także kwas foliowy i żelazo.

7-B hearts

 

3. Roszponka.

Jest delikatna w smaku, dość słodka. Można wykorzystywać ją do sałatek, a także do grillowania czy pieczenia jako chipsy.

Zawiera witaminę A i C, wapń i żelazo.

Mache-corn-salad

 

 

4. Tatsoi (brasica narinosa).

Ma lekko pieprzy posmak. Jej łodygi są chrupiące i łagodne w smaku.

Zawiera dużą ilość witaminy K i potasu.

tatsoi3

 

5. Cykoria endywia.

Ma lekko gorzkawy smak, dobrze znosi obróbkę cieplną i wspaniale smakuje z dodatkiem sosu.

Zawiera sporą ilość witaminy A i K, a także żelaza i kwasu foliowego.

ttar_frisee_h

6. Szparagi.

Są lekko słodkie, bardzo dobrze chłoną smaki innych składników. Jest ich wiele odmian (fioletowe, zielone, białe). Są niskokaloryczne (18 kcal na 100 g).

Zawierają inulinę, błonnik, glutation, wapń, fosfor, potas, witaminę C i E, beta-karoten, i kwas foliowy.

137

Zobacz nasze modelki na Instagramie

ON NOW

Komentarze: