Kamila Saganowska, żona jednego z najbardziej znanych i utalentowanych polskich piłkarzy (Legia Warszawa), a obecnie promotorska zdrowego stylu życia i fitnessu wykonała niesamowitą przemianę. Z niewyróżniającej się kobiety stała się piękną, wysportowaną ambasadorką aktywności fizycznej.

Kamila pojawi się na Warsztatach KiF: Dieta i Trening oczami Justyny i Krzysztofa Mizerów 6 marca w Warszawie. 

kif_baner_600x200_02

Kamila Saganowska postanowiła zmienić swój wygląd diametralnie po tym, jak zobaczyła swoje zdjęcie (przed metamorfozą) na jednym z portali plotkarskich. Oczywiście pod zdjęciem „wisiało” mnóstwo negatywnych komentarzy, co tym bardziej spotęgowało autokrytykę.

z19207793IH,Treningi-okazaly-sie-strzalem-w-dziesiatke--a-wyni

Kamila przed zmianą własnego ciała ważyła 68 kilogramów przy wzroście 154 centymetrów. Proces intensywnego chudnięcia trwał 7 miesięcy w trakcie, których Kamila była na restrykcyjnej diecie uzupełnionej ćwiczenia siłowo-aerobowymi. Przede wszystkim pozbyła się całkowicie cukru z diety i zadbała o regularność posiłków oraz dużą ilość wody.

z19207794Q

„Sprawdzałam na swoim organizmie, jak reaguje na konkretne posiłki. Dużo czytam na temat odżywiania, podczas szkolenia na trenera personalnego również sporo się dowiedziałam. Jednak największe doświadczenie zdobyłam poprzez pracę nad sobą! Było to 10 długich miesięcy, podczas których zachodziła moja metamorfoza… Miałam czas na obserwacje, testowałam, zmieniałam swoje odżywianie, aż w końcu doszłam do sedna i teraz wiem, co mi najlepiej służy, co jeść, ile jeść, a czego unikać i tego się trzymałam. Dieta to dla mnie sposób odżywiania, może kiedyś napiszę o tym więcej”.

z19208664Q,Kamila-Saganowska-w-maju-2015-roku

12400861_819184528209294_7412846777138986448_n

„W momencie odchudzania po kilku tygodniach od treningu, rzeczywiście pozbyłam się cukru. Przestałam w ogóle słodzić, co pozostało mi do dziś, wtedy waga zaczęła naprawdę szybciej schodzić. To wszystko jest w naszej głowie, na początku to było bardzo trudne! Podjadałam i nie mogłam schudnąć. Aż w końcu nadszedł taki dzień, w którym sobie uświadomiłam, że „po co ja tak ciężko pracuję nad sobą fizycznie, skoro wszystko zaprzepaszczam złym odżywianiem?!” I powiedziałam sobie: DOŚĆ! Nie złamię się, aż osiągnę swój upragniony cel! Od tego momentu, tak sobie to zakodowałam, że nie przeszkadzały mi stojące na stole ciasta, torty, różne pyszności, bo w głowie przyświecał mi tylko jeden cel! Utrata wagi! Wiedziałam, że jak się złamię, to już więcej razy nie spróbuję i zawsze taka będę…”

z19207798Q

Dziś Kamila waży średnio 50 kilogramów i regularnie trenuje. Chce zarażać swoją metamorfozą osoby, które borykają się z nadmiarem wagi oraz samozaparciem.

12573683_818338674960546_4206471774741248595_n

z19208665Q,Kamila-Saganowska-w-styczniu-2015-roku

Jak wygląda dietetyczny dzień Kamili?

Śniadanie przed treningowe: Płatki ryżowe na mleku ryżowym i kokosowym, pół banana, 2 śliwki suszone, 2 morele suszone, parę pestek goji, parę orzechów nerkowca, siemię lniane, cynamon.

Po treningu: banan, odżywka białkowo-węglowodanowa.

Ok. godzinę później: np. szaszłyk z kurczaka, warzywa z grilla lub na parze, ryż, kasza gryczana, makaron.

3 godz. później: mix owoców z jogurtem i płatkami owsianymi.

Sałatka z rukoli, 3 pomidorki cherry, 4 oliwki biały ser, cebula, papryka, awokado, tuńczyk w sosie własnym, jedna kromka razowca, odrobina sosu gęstego balsamico.

* Dużo wody niegazowanej z cytryną i zieloną kawę zamiast czarnej.

Kamila pojawi się na Warsztatach KiF: Dieta i Trening oczami Justyny i Krzysztofa Mizerów 6 marca w Warszawie. Wszyscy uczestnicy będą mogli poznać i porozmawiać z Kamilą.

kif_baner_600x200_02

 

Na fanpage’u Kamili na Facebooku możecie także wygrać wejściówki na Warsztaty – Zobaczcie!

 

Komentarze: