Do tej pory KiF był miesięcznikiem skierowanym głównie do tych osób, które po pierwsze, chcą poprawić stan swojej muskulatury, a po drugie, mają na to wystarczającą ilość czasu. A nie ukrywajmy, że czasu tego trzeba sporo, zarówno na treningi, jak i przygotowanie odpowiednich posiłków.

Jest jednak spora grupa osób, które nastawiły się na robienie kariery zawodowej i w związku z tym nie mają zbyt dużo czasu ani na treningi, ani na zadbanie o właściwą dietę. I właśnie do tych osób adresujemy nowy dział, który od tego miesiąca na stałe zagości już w KiFie. Dział ten nazwaliśmy MiniMax, czyli minimalny czas treningów – maksymalne tego efekty. Tutaj wszyscy ci, którzy chcą trenować, ale na treningi mogą przeznaczyć maksimum 30 minut 2 lub maksimum 3 razy w tygodniu, znajdą wskazówki, jak ich treningi powinny wyglądać, aby przyniosły rezultaty. Wskazówek udzielać będą najlepsi trenerzy w Polsce oraz czołowi polscy kulturyści.

Rozumiem, że nie wszyscy czytelnicy KiF chcą mieć tak potężne mięśnie jak mają kulturyści biorący udział w zawodach. I nie to jest celem zamierzonych wskazówek. Celem jest skorzystanie z ogromnej wiedzy tych kulturystów w celu rozwoju znacznie skromniejszej muskulatury. A wiedzy im nie można odmówić, bez niej nie zdobyliby tytułów mistrzów Polski, Europy i świata.

02

Oczywiście, można korzystać z wiedzy instruktorów na siłowni, obawiam się jednak, że nie wszyscy oni dysponują wystarczającą wiedzą praktyczną. Sama wiedza teoretyczna nabyta na kursach to za mało. Stąd też konieczność zwrócenia się do najlepszych, co też czynimy.

Do wskazówek dotyczących treningów dołączone zostaną wskazówki dotyczące szybkich i wartościowych posiłków. Rozumiemy, że przy dzisiejszym tempie życia osoby zapracowane nie mają zbyt dużo czasu na przygotowywanie sobie posiłków na cały dzień. Dlatego proponować będziemy szybkie i zdrowe posiłki. Pokażemy nawet, których produktów np. z Mc. Donalda lepiej unikać, a które można od czasu do czasu zjeść.

Nowy dział w miesięczniku KiF Sport. Pierwsza część w nr 9/2013.

Komentarze: