Jak ciężko powinny trenować kobiety?Posiłek po całym dniu głodowania.Ćwiczenia poszerzające w pasie. Zalecenia do ciężkich ćwiczeń wielostawowych

Katarzyna Kozakiewiczmistrzyni świata, Europy oraz wielokrotna mistrzyni Polski w fitness sylwetkowym (k.kozakiewicz@odchudzanieidieta.pl)

Mimo że dużą wagę przykładamy do przestrzegania diety, to czasami może się zdarzyć tak, że w ciągu dnia niewiele zjemy, bo okoliczności nam na to nie pozwolą i gdy wieczorem wrócimy do domu dopada nas potworny głód. Jak w takiej sytuacji powinien wyglądać nasz posiłek?

Skoro zdecydowaliśmy się zadbać o nasza dietę, to do takich sytuacji dopuszczać nie możemy.  Czy mamy na to ochotę, czy też nie, zawsze wieczorem musimy przygotować sobie komplet posiłków na dzień następny i wszystko popakować w specjalne pojemniki.

Załóżmy jednak, że zdarzy się  nam taki wypadek, o jakim powiedziałaś. W takiej sytuacji od razu po powrocie do domu należy wypić szklankę wody, aby nieco oszukać swój żołądek i dać sobie trochę czasu na przygotowanie  odpowiedniego posiłku. Powinien on składać się z produktów wysokobiałkowych i warzyw. Węglowodanów kategorycznie należy unikać.

Czytając porady treningowe skierowane do mężczyzn bardzo często można spotkać zalecenia, aby serie robili oni do tzw. wyczerpania mięśniowego, co oznacza, że mają je kończyć dopiero wtedy, gdy zabraknie im siły w mięśniach na zrobienie następnego powtórzenia. Czy kobiety też muszą tak dużo wysiłku wkładać w treningi?

Ciąg dalszy w nr 5/2016 – Zamów prenumeratę

Zobacz nasze modelki na Instagramie

ON NOW

Komentarze: