To ćwiczenie powinno być podstawą Twojego treningu pupy. Jeśli chcesz ujędrnić,k zwiększyć i poprawić wygląd pośladków to jest ono obowiązkową pozycją w Twoim planie treningowym.

Duże, ale jędrne i zgrabne pośladki to w ostatnim czasie trend, który nie tylko podoba się mężczyzną, ale przede wszystkim kobietom. Jeśli chcecie uzyskać taki efekt musicie odpowiedni trenować swoje mięśnie pośladkowe.

OBOWIĄZKOWYM ćwiczeniem jest MARTWY CIĄG!

Dobrze wykonane ćwiczenie może nie tylko angażować grzbiet, ale także same pośladki. Liczy się technika, dzięki której stymuluje pupę do pracy.

sexy-booty-move

Obowiązkowa pozycja:

– Lekko ugięte nogi w kolanach

– Proste plecy

– Łopatki ściągnięte

– Głowa w linii prostej pleców

Wykonanie ćwiczenia:

Stojąc prosto ze sztangą w dłoniach opuszczamy sztangę wzdłuż ud, kiedy sztanga znajdzie się na linii kolana delikatna uginamy kolana i opuszczamy sztangę jeszcze niżej. Prostując się pamiętajmy o mocnym napięciu pośladków.

Wersją nr. 2 może być martwy ciąg wykonywany na wyprostowanych nogach. W tej konfiguracji pośladki i mięśnie dwugłowe ud pracują nawet ciężej.

Dodatkowe informacje:

Ćwiczenie to możemy wykonywać ze sztangą, z kettlebell i ze sztangielkami.

Komentarze: