Paleo dieta jest wciąż popularna, dlatego przedstawiamy Wam przekąski i suplementy, których możecie używać do woli. Pamiętajcie, że możecie z nich korzystać także będąc na tradycyjnej diecie.

1. Witamina B.

Podroby to jedne z najlepszych źródeł witaminy B. Znajdziemy ją także w skorupiakach.

Witaminy z tej grupy odgrywają ważną rolę m.in. w przekształcaniu pożywienia w energię, z której korzysta nasze ciało.

 

2. Wapń.

Zielone warzywa oraz niektóre mięsa zawiera sporą dawkę wapnia, który jest niezbędny w diecie paleo. Przy dużych przeciążeniach jakie stosuje się w treningu siłowym wapń pełni ważną rolę m.in. zwiększania wytrzymałości kości, poprawy procesu skurczu mięśni oraz regeneracji.

 

3. Białko.

W wypadku diety paleo, kiedy nie spożywamy produktów mlecznych serwatka wydaje się złym pomysłem. Możemy jednak korzystać z białka wołowego lub ryżowego czy chlorelli.

 

4. Orzechy i masło orzechowe.

To źródło energii w postaci tłuszczów, praktycznie wszystkich nam znanych. Warto jednak pamiętać o tym, że masło orzechowe produkowane z orzechów arachidowych wcale nie jest tak dobre.

Lepszym rozwiązaniem wydaje się masło z pistacji czy migdałów.

Komentarze: