Reebok we współpracy z największą na świecie siecią sklepów sportowych INTERSPORT, wprowadza na rynek najnowocześniejszą aplikację mobilną stworzoną, aby zachęcić konsumentów do aktywności fizycznej i stałego dbania o formę. Aplikacja Reebok FitnessTrainer jest adresowana do klientów INTERSPORT i oferuje ekskluzywną usługę w postaci dostępu do własnego trenera personalnego. Usługa ta daje możliwość stałego konsultowania się w czasie rzeczywistym z ekspertem ds. fitness, który opracuje  dla każdego z użytkowników indywidualny program treningowy.

Aplikacja zostanie wprowadzona jednocześnie na 10 rynków europejskich, gdzie 25 trenerów, przez
24 godziny na dobę będzie doradzało klientom Reeboka i sieci INTERSPORT. Pracę trenerów będzie wspierała Europejska Komisja Fitnessu (European Fitness Board), której zadaniem będzie dbałość
o jakość dostarczanych materiałów i zapewnienie możliwie najlepszych usług.

Wprowadzenie aplikacji Reebok FitnessTrainer jest połączeniem misji marki Reebok, jaką jest zmiana sposobu postrzegania fitnessu, z prowadzoną przez INTERSPORT kampanią marketingową “Fitness Lives Here”. Użytkownikami aplikacji będą mogli zostać wszyscy klienci sklepów INTERSPORT, którzy zakupią produkty marki Reebok. By móc korzystać z porad trenera personalnego klienci będą musieli pobrać bezpłatną aplikację, wgrać zdjęcie paragonu i dodać swoje dane osobiste do aplikacji. Zaraz po wykonaniu tych czynności, użytkownicy mogą rozpocząć wymianę wiadomości ze swoim trenerem.

Trenerzy będą pracować z użytkownikami przez okres 6 tygodni, aby pomóc im w osiągnięciu celów treningowych. Nieograniczona liczba wiadomości oraz dwie rozmowy telefoniczne z trenerem zapewnią klientom dostęp do licznych porad fitnessowych, sugestii dotyczących przebiegu treningów oraz wskazówek na temat doboru odzieży i obuwia.

– Zarówno Reebok, jak i INETRSPORT mają na celu zachęcanie ludzi do uprawiania fitnessu
i angażowanie ich w różnego rodzaju aktywności sportowe – mówi Niels Rossow, KAM International Buying Groups Director. – Wiemy jednocześnie, że czasami trudno jest znaleźć w sobie motywację do treningów. Dlatego stworzyliśmy aplikację Reebok FitnessTrainer: dynamiczne narzędzie, które zapewnia możliwość otrzymywania wskazówek bezpośrednio od lokalnych ekspertów z dziedziny fitnessu, którzy podpowiedzą jak osiągać swoje cele.

Akcja będzie odbywać się we wszystkich sklepach INTERSPORT na terenie całej Polski od dnia 13 września do 10 października. Aplikacja jest dostosowana do systemów operacyjnych Android i iPhone. Można ją pobrać za pośrednictwem sklepów iTunes oraz Google Play. Więcej informacji na stronie: www.intersport.pl

Aplikacja Reebok FitnessTrainer

1. Co wyróżnia aplikację Reebok FitnessTrainer?
Przede wszystkim komunikacja z prawdziwym trenerem personalnym a nie z automatem. Użytkownicy za pomocą aplikacji mogą przesyłać wiadomości do trenera tak często jak tylko zechcą. Dzięki jednej z funkcji aplikacji, mogą również zaplanować i przeprowadzić dwie rozmowy telefoniczne z trenerem.

2. Gdzie można pobrać aplikację?
Aplikacja jest przystosowana do systemów operacyjnych iPhone’a i Android. Możną ją pobierać za pośrednictwem sklepów iTunes oraz Google Play.

3. Jaki jest koszt aplikacji?
Aplikację można pobrać za darmo, jednakże aby uzyskać dostęp do ekskluzywnych treści i osobistego trenera należy dokonać zakupu na kwotę minimum 250 PLN w wybranym sklepie INTERSPORT.

4. Przez jaki okres aplikacja będzie dostępna na rynku?
Aplikacja będzie miała swoją premierę we wrześniu 2013 roku i będzie dostępna przez cały kolejny rok.

5. W jaki sposób mogę wgrać swój paragon?
Po uruchomieniu aplikacji po raz pierwszy użytkownik zostanie przekierowany do przycisku aktywacyjnego, który poprosi o zrobienie zdjęcia paragonu i automatycznie uruchomi funkcję aparatu. Po zrobieniu zdjęcia, wystarczy nacisnąć przycisk „prześlij zdjęcie”.

6. Jak długo będzie trzeba czekać na odpowiedź trenera?
Maksimum 48 godzin. Wynika to z faktu, że trener może w tym samym czasie odpowiadać na pytania kilku osób. Jednak niezależnie od liczby zapytań, za każdym razem postara się odpowiedzieć na nie w przeciągu 48 godzin.

7. W jaki sposób będzie można porozumiewać się z trenerem i umówić z nim rozmowę telefoniczną?
By przesłać wiadomość do trenera należy otworzyć funkcję czatu i wpisać swoją wiadomość w taki sam sposób jak przy pisaniu wiadomości SMS. By umówić rozmowę telefoniczną z trenerem należy po prostu wybrać pasujące daty i godziny i zaproponować je trenerowi. Trener albo potwierdzi jedną
z zaproponowanych dat albo zaproponuje inny odpowiadający mu termin.

8. Co dzieje się po zakończeniu programu?
Klient może kontynuować pracę ze swoim trenerem w realnej rzeczywistości albo może znaleźć nowego trenera w aplikacji ReebokONE, dostępnej na iTunes, Google Play lub w wersji online na stronie  www.reebok.com/fitness-app

9. Jakie kwalifikacje mają trenerzy?
Wyznaczyliśmy bardzo surowe kryteria doboru trenerów osobistych do naszego programu po to, by móc zaoferować użytkownikom porady na najwyższym poziomie. Każdy z trenerów musi mieć minimum 5 lat doświadczenia zawodowego, mówić płynnie w języku, którym posługują się użytkownicy na danym rynku oraz być wykwalifikowanym trenerem personalnym.

Komentarze: