sa

Instagramowi trenerzy motywują także w KiF. Sprawdźcie trening Dawida Lewickiego na mięśnie dwugłowe ramion.

Mój trening na mięśnie dwugłowe ramion zwane częściej bicepsami opieram na wolnych ciężarach. Ze względu na rozmiar tych mięśni wykonuje na nie tylko dwa ćwiczenia.

W obecnym planie treningowym jest to:

a) Naprzemienne uginanie przedramion z hantlami

b) Uginanie przedramion ze sztangą łamaną

W pierwszym z wyżej wymienionych ćwiczeń wykorzystuję technikę supinacji nadgarstka, stosują ją po to, aby zwiększyć napięcie głowy mniejszej i w efekcie uzyskać kształt „kuli”. Skupiam się na 3 seriach w zakresie powtórzeń od 10 do 12.

Z solidnie już rozbudzonymi dwugłowymi przechodzę do kolejnego ćwiczenia. Tutaj stawiam na siłę i na zaangażowanie do pracy dwóch głów bicepsa. Sztangę łamaną trzymam chwytem neutralnym i wykonuję 5 serii po 5 powtórzeń.

UWAGA – Ciężar dopasowuję tak, aby ostatnie powtórzenie kończyło się załamaniem mięśniowym. Technika ta bardzo mocno wpływa na układ nerwowy, zatem trening bicepsów robię tylko raz w tygodniu, dając mu wystarczająco dużo czasu na regenerację.

instagram_app_large_may2016_200

dawidlewicki

16997195_10211856215991678_1114281635_n

Komentarze: