Orgasm-Workout

Co autor miał na myśli? Otóż trening, który Wam przedstawimy ma na celu poprawę odczuwania Waszego orgazmu oraz ułatwienie jego osiągnięcia. Jest to możliwe nie tylko dzięki partnerowi, ale także poprzez odpowiednie przygotowanie.

1. Oddech.

Usiądź na krześle i delikatnie wygnij plecy, aby zachować naturalną krzywiznę dolnej części grzbietu. Jedną rękę umieść na bocznej stronie żeber, a drugą na brzuchu. Oddychaj głęboko i powoli wydychaj powietrze. Kontroluj ten proces uważnie zwracając uwagę na poruszanie się przepony.

Wykonaj to ćwiczenie przez 1-3 minuty.

 

2. Mięśnie Kegla.

Włóż palec do pochwy i postaraj się mięśniami Kegla zacisnąć ją wokół palca i przyciągnąć palce w stronę wewnętrzną.

 

3. Oddychanie i mięśnie Kegla.

To ćwiczenie ma na celu połączenie pracy oddechu z mięśniami Kegla. Polega ono na tym, że oddychając głęboko staramy się maksymalnie napiąć także mięśnie pochwy. Podczas wydechu rozluźniamy je.

 

4. Angażowanie mięśni wewnętrznych.

To ćwiczenie wymaga od kobiety skupienia. Pomyśl, że łechtaczka to czubek nosa, który unosisz do góry. Dzięki temu zaangażuje te mięśnie pochwy, które odpowiadają za „chwytanie” penisa podczas stosunku.

Komentarze: