Patrycja Bogdanowicz jako nasza Ambasadorka proponuje Wam kilka ćwiczeń na dobrze ujędrnione uda i pośladki. Warto spróbować i przekonać się, że rzeczywiście działają i po kilku tygodniach Wasze ciało będzie wyglądać zupełnie inaczej.

GŁĘBOKI PRZYSIAD Z OBCIĄŻENIEM MIĘDZY NOGAMI (goblet squat)

To niezwykle efektywne ćwiczenie zarówno na mięśnie czworogłowe ud, jak i pośladki. Im głębiej będziecie wykonywać to ćwiczenie, tym mocniej pracować będzie mięsień pośladkowy. Ważne, aby przy tym ćwiczenie zachować prostą pozycje pleców, klatkę piersiowa wypchnąć do przodu, a kolana kierować do zewnątrz.

_rk17450

 

GŁĘBOKI PRZYSIAD MOBILIZUJĄCY Z PIŁKĄ NAD GŁOWĄ

To ćwiczenie może być zarówno wykorzystywane jako ćwiczenie w treningu, ale także jako ćwiczenie oceniające mobilność. Piłka podczas przysiadu powinna znajdować się najbardziej nad głową, grzbiet powinien być prosty, kolana skierowane do zewnątrz, a stopy dotykać ziemi całą powierzchnią. To bardzo efektywne ćwiczenie na rozwój mięśni ud i pośladków.

1379217_599465483449938_1443106812_n

 

RUMUŃSKI MARTWY CIĄG

Choć to ćwiczenie nie rozwija mięśni czworogłowych ud to jest wspaniałe na rozwój mięśni dwugłowych oraz pośladków, a także grzbietu. Podczas tego ćwiczenie grzbiet powinien być prosty, tak samo jak nogi. Pochylamy się do przodu z ciężarem, a następnie prostujemy się do pozycji wyjściowej z mocnym napięciem pośladków.

_rk17426

 

ĆWICZENIE ROZCIĄGAJĄCE

Różne są teorie na temat rozciągania mięśni po treningu. Wielu trenerów mobilności uważa, że zmęczone i zniszczone mięśnie po treningu nie powinny być poddawane dodatkowy,m uszkodzeń, jakie wyrządza statyczne rozciąganie mięśni. W związku z tym zalecają oni dynamiczne rozciąganie PRZED treningiem.

Jeśli uważacie jednak, że rozciąganie statyczne pomaga wam po treningu to jest to jedno z najlepszych ćwiczeń rozciągających zarówno mięśnie dwugłowe jak i przywodziciele.

_rk17479 part

Komentarze: