Już 12 listopada w Warszawie odbędzie się szczególne szkolenie dietetyczne z zakresu Anabolicznej Diety Tłuszczowej prowadzone przez najlepszego polskiego kulturystę PRO – Roberta Piotrkowicza. Wszyscy uczestnicy po zakończeniu kurs otrzymają certyfikat.

ZAPISZ SIĘ JUŻ TERAZ I SKORZYSTAJ ZE ZNIŻKI

anaboliczna(1)

ZGŁOSZENIA: WARSZTAT@KIF.PL
CENA: 290 ZŁ
KONTO: 55 1090 2590 0000 0001 3037 5252

UWAGA! Przy zgłoszeniu prosimy o przesłanie potwierdzenia wpłaty na podany wyżej adres mailowy.


W programie m.in.:

1. Rola jedzenia w utrzymaniu zdrowia i sportowej sylwetki.

– jedzenie jako substancje chemiczne wprowadzane do naszego organizmu i ich wpływ na reakcje chemiczne zachodzące w organizmie, żywność jako trucizna i lekarstwo
– omówienie ogólne diet: nieprzydatność i szkodliwość diet, w których został wyeliminowany całkowicie jeden makroskładnik – konsekwencje dla zdrowia
– sens chwilowych zmian sposobu żywienia w celu schudnięcia
– potrzeba trwałej zmiany sposobu odżywiania w celu utrzymania dobrego zdrowia i szczupłej sylwetki
– najczęściej stosowane diety przy redukcji tkanki tłuszczowej i budowie masy mięśniowej (dieta klasyczna kulturystyczna, japońska, anaboliczna dieta tłuszczowa, tłuszczowa optymalna, paleo, ketogeniczna, węglowodanowa rotacyjna);

2. Porównanie diet bazujących na 2 różnych źródłach energii: węglowodanach i tłuszczach.

– klasyfikacja diet ze względu na podstawowe źródło energii: węglowodany lub tłuszcze,
* diety oparte na węglowodanach a insulina, wahania cukru i ich konsekwencje (jako przykład dieta japońska i dieta kulturystyczna)
* diety oparte na tłuszczach a insulina (jako przykład dieta optymalna)
* jakie jest najlepsze paliwo (źródło energii) dla organizmu ludzkiego i dlaczego
– wady i zalety dwóch diet przeciwstawnych: diety optymalnej i kulturystycznej, główne założenia, do czego i w jakim celu są wykorzystywane makroskładniki w obu dietach.

3. Anaboliczna dieta tłuszczowa, optymalna – szersze omówienie.

– dlaczego dieta optymalna stanowi całościową koncepcję i jest dla nas najlepsza, co ją wyróżnia spośród innych diet, co to jest i jaki ma cel żywienie optymalne
– kto może, a kto nie może jej stosować
– jakie są jej podstawowe założenia i pryncypia
– jak przechodzić na dietę optymalną, jakie problemy mogą się przy tym pojawić
* proporcje B:T:W
* źródła B, T, W
* ilości i wielkość spożywanych posiłków
* błędy, których należy unikać na diecie optymalnej

4. Jak układać dietę optymalną redukcyjną i anaboliczną w zależności od typu sylwetki, wagi, stopnia otłuszczenia, dolegliwości i celu.

– dobór i proporcje makroskładników
– przykładowe jadłospisy
– wprowadzanie zmian w ilości makroskładników w zależności od zmian zachodzących w ciele
– zastosowanie diety tłuszczowej w okresie redukcji tkanki tłuszczowej
– budowa masy mięśniowej na anabolicznej diecie tłuszczowej, zalety i ewentualne problemy
– wpływ diety tłustej i chudej na środowisko hormonalne organizmu (hormon wzrostu, insulina, testosteron, hormony tarczycy, kortyzol);

5. Zmiany i ograniczenia w diecie tłuszczowej, które należałoby wprowadzić przy różnych dolegliwościach.

– produkty żywnościowe dawniej i dziś
– eliminacja zbóż – przyczyny
– eliminacja przetworów mlecznych – przyczyny

6. Podsumowanie i pytania.

Komentarze: