Kształtowanie ciała odbywa się za pośrednictwem treningu siłowego. Warto wiedzieć jakie ćwiczenia wykonywać, aby poprawić ogólny wygląd swojej sylwetki. Mamy dla Was ciekawą propozycję.

Metoda treningu:

Powtórzenia: 8-10

Czas trwania: 8-20 minut (poziom zaawansowania)

Ćwiczenia:

 

Przysiady (pośladki, mięśnie dwugłowe i czworogłowe, łydki, brzuch)

Nogi kierujemy do zewnątrz. Plecy utrzymujemy proste, a klatkę piersiową wypychamy do przodu. Wykonujemy głęboki przysiad.

Rumuński martwy ciąg (pośladki, grzbiet, mięśnie dwugłowe ud)

Chwytamy sztangę na szerokość ramion. Nogi rozstawiamy na szerokość bioder. Grzbiet utrzymujemy prosty. Pochylamy się ze sztangą na prostych nogach.

Unoszenie bioder w leżeniu (pośladki, grzbiet, brzuch)

Ćwiczenie wykonujemy na macie z ciężarem umieszczonym na biodrach bądź na maszynie do mięśni dwugłowych opierając się plecami. Nogi kładziemy na podłodze ze stopami na ziemi. Utrzymujemy prosty grzbiet. Maksymalnie wypychamy biodra w górę mocno napinając pośladki.

Komentarze: