Pojęcie cardio przypomina nam żmudne treningu na rowerku lub bieżni, to jednak nieprawda, a metody z jakich można korzystać pozwalają nam wykonywać treningi cardio znacznie szybciej i efektywniej. Mamy dla Was zabójczy trening…

Oto kilka ćwiczeń, które w połączeniu ze sobą i zminimalizowaniem przerwy pozwolą Wam spalić bardzo dużą liczbę kalorii i stymulować wzrost mięśni.

Wykonajcie maksymalną liczbę serii w 15 minut

 

Sztanga yoke

Noszenie sztangi na plecach na odległość 60 m.

 

Sled (przepychanie sań)

Ekscentryczny ruch, bardzo dynamiczny, który angażuje praktycznie całe ciało. Przepychajcie sled na odległość 60 m z dodatkowym obciążeniem.

 

Przenoszenie ciężaru

Może to być worek cementu, worek piasku albo jakikolwiek inny ciężar nadający się do przenoszenia. Celem jest przebiegnięcie z nim jak najszybciej odległości 60 m.

 

Sled (ciągnięcie sań)

Tym razem ciągniemy sanie przypinając je lina do brzucha. Celem jest maksymalny bieg na odległość 60 m.

 

Uderzanie młotem

To popularne ćwiczenie siłowe, które pozwala na mocne zaangażowanie ramion i mięśni brzucha. Uderzajcie np. w oponę z całą siłą. Wykonajcie po 20 mocnych uderzeń na stronę.

WORKSHOP(3)

Komentarze: