Biceps i Triceps bez przerwy

Chcemy przedstawić Wam ciekawy zestaw na biceps i triceps. Jest on pewnego rodzaju gigant-serią wykorzystującą 4 ćwiczenia po 10/8/6/6 powtórzeń. Taki trening może być idealny gdy mamy mało czasu bądź wyjeżdzamy na upragniony urlop.

Mięśnie ramion potrafią bardzo szybko reagować na stymulację, jednak równie szybką mogą uleć stagnacji. Wszystko zależy od odpowiedniego bodźca, który powinien być zmienny w zależności od czasu i odczuwania mięśniowego.

Na przykład, jeśli wykonujemy swój ulubiony zestaw na mięśnie ramion i czujemy, że nasze mięśnie nie tylko są prawidłowo ukrwione, ale także następują wzrosty, wtedy możemy kontynuować tego typu trening. Jeśli jednak intensywnośc rozwoju bądź bólu potreningowego spadnie, powinniśmy szybko zareagować zmianą metodyki ćwiczeniowej.

Chcemy Wam przedstawić ciekawy zestaw łączący 4 ćwiczenia ze zmienną ilość powtórzeń. Jest to z pewnością ciekawy pomysł i sposób dla tych, których mięśnie ramion uległy wspomnianej wcześniej stagnacji.

Wszystkie ćwiczenia wykonujemy jedno po drugim bez przerwy.

1. Unoszenie sztangielki jednorącz chwytem młotkowym.

* 10 powtórzeń

2. Wyprosty ramion w oparciu o ławkę.

* 8 powtórzeń

3. Unoszenie przedramion z łokciem opartym o kolano

* 6 powtórzeń

4. Francuskie wyciskanie sztangi siedząc

* 6 powtórzeń

Po takim treningu musimy bardzo dokładnie rozciągnąć mięśnie bicepsów i tricepsów. Dzięki temu krew dotrze do wszystkich włókień mięśniowych, a także zapobiegnie zrostom.

Komentarze: