Chcesz powiększyć swoją klatkę, wykonaj ten trening

Genetykę sie nabywa, jeśli nie masz predyspozycji do danej grupy mięśniowej to musisz albo trenować za dwóch albo szukać nowych metod treningowych. Mamy dla Ciebie coś ciekawego…

Trening, który opiszemy jest skierowany do osób, które albo popadły w stagnację klatki piersiowej albo natura nie obdarowała ich zbytnią podatnością na rozwój tej grupy mięśniowej.

Ćwiczenia oznaczone tymi samimi cyframi wykonujemy jedno po drugim, dopiero po skończeniu obu ćwiczeń robimy przerwę.

Zaczynamy!

1. Wyciskanie sztangielek: 3 serie po 15 powtórzeń.

1. Pompki: 3 serie po 20 powtórzeń.

PRZERWA 90 sekund

2. Pompki na poręczach: 4 serie po 12 powtórzeń.

2. Rozpiętki: 3 serie po 12 powtórzeń

PRZERWA 90 sekund

3. Ściąganie linek wyciągu w górę: 5 serii po 20 powtórzeń.

3. Butterfly z małym ciężarem (do rozciągania): 3 serie po 8 powtórzeń.

Trening ten jest skierowany oczywiście do osób, które mają dłuższy staż ćwiczeniowy.

Ważnym elementem jest także rozciąganie mięśnie klatki piersiowej po treningu.

Komentarze: