Jak naturalnie i szybko zwiększyć swój testosteron?

Jeden z najważniejszych hormonów w organizmie mężczyzny można dośc szybko i łatwo pobudzić. Opiszemy Wam kilka prostych metod jak zwiększyć jego produkcję. Oto one:

1. Spożywaj potas.

Coraz więcej mężczyzn z powodu złej diety i braku aktywności fizycznej cierpi na wysoki poziom ciśnienia tętniczego. Pomijając ważny fakt, że ma to negatywny wpływ na kondycję serca, to także utrudnia uzyskanie i utrzymanie erekcji. Potas w tym wypadku wydaje się zbawienny. Potas normuje poziom ciśnienia. Naturalne źródła tego pierwiastka to: szpinak, ziemniaki, fasola, pomidory, kiwi i wiele innych.

2. Mniej soli.

Wzrost spożycia soli niesie za sobą wzrost ciśnienia. Jeśli masz tendencje do wysokiego ciśnienia, a przy tym spożywasz dużo produktów zawierających sól, powinieneś to ograniczyć. Dla zdrowia swojego serca, erekcji i poziomu testosteronu.


3. Palisz? Przestań.

Palenie tytoniu przyspiesza układ krążenia. Zaledwie kilka tygodni od zaprzestania palenia może on się znacznie poprawić.


4. Witamina E.

To jeden z najlepszych przeciutleniaczy. Znajduje się w słoneczniku i oleju lnianym i rzepakowym, a także w warzywach liściastych. Spożycie witaminy E nie powinno przekraczać 1000mg na dobę.


5. Cynk i witamina C.

Brak obu tych składników może zmniejszyć liczbe plemników. Jeśli nie chcesz przyjmować suplementów witaminowych wystarczy, że codziennie spożyjesz kilka cytrusowych owoców. Jeśli chodzi o cynk to jego bogatym źródłem są skorupiaki, nabiał, drób, czerwone mięso i orzechy.


6. Długi spokojny sen.

Sen to odpoczynek dla całgo naszego organizmu. Gdy śpimy nasze serce i hormony normuje swój rytm. U ludzi, którzy mają zaburzony sen i się nie wysypiają poziom testosteronu jest dość niski. Śpij nie mniej niż 6 godzin dziennie aby utrzymać wysoki poziom testosteronu.

7. Cholina.

To czynnik wytwarzany przez organizm w małych ilościach. Jest prekursorem neuroprzekaźnika, który wpływa na większość funkcji naszego ciała. Jej źródłem są jaja, mleko, orzechy, kapusta, pomarańcze, pomidory i otręby.

8. Jedzenie o wyznaczony porach.

Staraj się, aby nie mieć dłuższej przerwy w jedzeniu niż 4 godziny. Dzięki temu ytrzymasz wysoki poziom metaboliczny. Pomijanie posiłków może spowolnić produkcję hormonów w tym testosteronu.


9. Trenuj siłowo i cardio.

Wiadomo, że ćwiczenia siłowe zwiększaja produkcję testosteronu. Również wysiłek cardio tuż po wysiłku siłowym wzmaga jego wytwarzanie. Wystarczy, że wykonasz cardio 2-4 razy w tygodniu.

10. Białko do każdego posiłku.

Obecność białka w każdym daniu przyspiesza metabolizm organizmu. Po za tym powstał szereg badań nad wpływem białka na produkcję hormonów anabolicznych.

Komentarze: