Zmuś klatę do wzrostu

Jeśli nic nie pomaga musisz znaleźć sposób, aby „zaskoczyć” swoją klatkę piersiową. Wykonuj takie ćwiczenia, które sprawią, że maksymalnie ją spompujesz i ukrwisz.

Choć mięśnie klatki piersiowej to w większości białe włókna mięśniowe reagujące raczej na duży ciężar a małą liczbę powtórzeń, to czasami warto wykonać kilkanaście powtórzeń mały ciężarem.

Wielu zawodowych kulturystów przetestowało to na sobie m.in. Sergio Oliva.

Chcemy zaproponować Wam zestaw, który na pewno sprawi, że odczujecie jak ciężko Wasza klatka piersiowa pracuje.

1. Wyciskanie sztangielek na ławce poziomej.

3 serie po 12 powtórzeń i tylko 15 sekund przerwy pomiędzy seriami.

2. Po trzech seriach wykonaj 25 powtórzeń na małym ciężarze.

3. Wykonaj w sumie 100 pompek z podziałem na serie np. 25X4.

4. Rozpiętki.

2 serie po 15 powtórzeń z bardzo wolnych opuszczaniem sztangielek i maksymalnym rozciągnięciem.

Po zakończeniu poświęć trochę czasu na rozciągnięcie mięśni klatki piersiowej.

Komentarze: