Mamy dla Was 6 trudnych i ciężkich ćwiczeń. CrossFit sam w sobie jest wymagający, co sprawia, że praktycznie każde ćwiczenie jest dla nas wyzwaniem. Dziś przedstawimy Wam jedno z nich.

FILTHY 50

To jedno z trudniejszych ćwiczeń. Polega na wykonaniu 50 powtórzeń z 10 różnymi ćwiczeniami. Oczywiście wszystko powinno być wykonane jak najszybciej.

W skład wchodzić będą:

  • Box jumps
  • Pullups
  • Kettlebell Swing
  • Wykroki
  • Kolana do łokci
  • Wyciskanie sztangi nad głowę
  • Odchyły tułowia
  • Wallballs
  • Burpees
  • Podwójna skakanka

                                                      Box jumps – 50 powtórzeń

Box-Jumps                                                          

 

                                                         Pullups – 50 powtórzeń 20-pullups-pull-ups-pft-usmc                                                   

 

                                                  Kettlebell Swing – 50 powtórzeń swing                                                       

 

                                                         Wykroki – 50 powtórzeń Julia-Zammito-Walking-Lunges                                                 

 

                                                 Kolana do łokci – 50 powtórzeń img_4814                                  

 

                                       Wyciskanie sztangi nad głowę – 50 powtórzeń barbell-push-press_470x360                                                

 

                                                  Odchyły tułowia – 50 powtórzeń Back-Raises                                                       

 

                                                         Wallballs – 50 powtórzeń wall-ball-shot                                                                                                              

 

                                                      Burpess – 50 powtórzeń marines_burpee                                              

 

                                            Podwójna skakanka – 50 powtórzeń 16july

Możecie by pewni, że po tym treningu będziecie „zmordowani” od stóp do głów. Trzeba być dobrym we wszystkim, żeby w szybkim tempie wykonać te ćwiczenia. Wedle nas najlepszym sposobem jest wykonywanie ograniczonej liczby powtórzeń we wszystkich ćwiczeniach np. po 20 na każdej stacji po czym przechodzimy dalej.

Czas na wykonanie: 25 minut

Komentarze: