Wydaje Ci się, że Paleo jest trudne? Otóż nie, to o wiele łatwiejsza forma dostarczania składników odżywczych niż w innych dietach. Oto 3 propozycje dań, które możemy szybko i łatwo przygotować po treningu.

Pamiętając o zasadach Paleo wybieramy do dań jedynie mięso (praktycznie w każdej postaci), warzywa oraz źródła tłuszczów (ryby, orzechy, olej).

 

1. Tuńczyk z kapustą i awokado.

Składniki:

– świeża kapusta
– tuńczyk
– 1 awokado
– oliwa z oliwek
– sól i pieprz (najlepiej himalajska)
– zioła

Przygotowanie:

Pokrój kapustę wedle uznania i dodaj do niej soli i pieprzu. Pokrój awokado i tuńczyka. Sałatkę pokrop oliwą z oliwek i dodaj zioła.

Możesz przygotować na ciepło i na zimno.

img4309

 

2. Sardynki z pieczonymi szparagami i awokado.

Składniki:

– puszka sardynek
– rukola, szpinak
– pieczone szparagi
– awokado
– ocet balsamiczny
– oliwa z oliwek
– sól i pieprz

Przygotowanie:

W szparagi wetrzyj oliwę z oliwek i połóż je na pergaminie. Ustaw piekarnik na 200 stopni i piecz je przez 15 minut aż będą chrupiące.

Wymieszaj rukolę i szpinak skropiony oliwą i dodaj sól i pieprz. Do sałatki dodaj szparagi i sardynki oraz pokrojone awokado. Na koniec pokrop wszystko octem balsamicznym.

img2299

 

3. Sałatka z kurczaka z awokado, marchewką i kapustą.

Składniki:

– kurczak pieczony
– rukola
– marchew
– kapusta
– awokado
– oliwa z oliwek
– sól i pieprz

Przygotowanie:

Upieczonego i pokrojonego kurczaka dodaj do miski z rukolą, poszatkowana marchewką i kapustą oraz awokado. Skrop wszystko oliwą, a następnie dodaj sól i pieprz.

img2153

Komentarze: