Yema de huevo crudo.

Dla osób, które mogą spożywać jajka, białko jest odpowiednim źródłem wszystkich aminokwasów, które przydadzą się nie tylko w budowie masy mięśniowej, ale także o zdrowie wszystkich komórek ciała.

kif_baner_600x200_02

1. Mało tłuszczu i kalorii.

Jeśli zależy Ci na redukcji tkanki tłuszczowej to białko jaja jest odpowiednim sposobem. Zawiera dużą ilość białka, zaś bardzo niską ilość tłuszczu i kalorii (w 100 g – 52 kcal).

2. Nie ma cholesterolu.

Cholesterol zawarty jest głównie w żółtku. Choć wiemy obecnie, że cholesterol ten nie jest wcale szkodliwy, a wręcz potrzebny, to jednak jeśli ktoś chce ograniczać jego spożycie to powinien wybrać samo białko jaja.

Białko jaja ma także wpływ na obniżeniem złego cholesterolu LDL i zwiększanie dobrego HDL. Jest to także dobre źródło białka dla cukrzyków i osób z problemami pracy układu krążenia.

3. Bogate białko.

Jedno białko jaja zawiera 4g białka. Zawiera także 9 niezbędnych aminokwasów, których potrzebuje nasze ciało, aby odżywiać komórki, rozwijać je i dbać o zdrowie narządów wewnętrznych.

4. Mikroelementy.

W białku jaja znajdziemy ryboflawinę i witaminę B12, które mają wpływ na nasze zdrowie metaboliczne. Dostarczanie tych mikroelementów do organizmu pozwala także wytwarzać energię i zwalczać szkodliwe wolne rodniki.

Ponadto, białko to także źródło selenu, potasu i sodu.

Komentarze: