Popularna i znana ze swojej seksownej sylwetki Jen Selter radzi jak utrzymać zgrabną sylwetkę dzięki ćwiczeniom outdoorowym. Oto 5 z nich.

Lato to okres kiedy możemy wyjść z siłowni i trenować na zewnątrz. Dzięki wyższej temperaturze możemy łatwiej spalać nadmiar kalorii, a do tego cieszyć się dużą ilością tlenu, który swoją drogą jest niezbędny do spalania tkanki tłuszczowej.

Miasto, w tym parki, place dają wiele możliwości do ćwiczeń – ławki, chodniki, schody i drzewa można wykorzystać w efektywny sposób. Wszystko czego potrzeba to odrobina chęci i duża butelka wody.

Ćwiczenia:

Schody

Schody to idealny sposób na trening nóg, głównie pośladków i łydek. Możemy wchodzić lub wbiegać po nich.

Jen Selter proponuje:
15 minutowy trening na schodach – wchodzenie po schodach (co dwa schody) i dynamiczne schodzenie na dół (z ciężarem na łydkach).

stairs-copy

 

Triceps na ławeczce

To ćwiczenie, które każdy może wykonać sam. Wystarczy do tego ławka w parku.

Jen Selter proponuje:
Oprzeć się ramiona na ławce i wyprostowanych nogach. Opuszczamy tułów w dół (prawie do ziemi), następnie dynamicznie unosimy go używając siły ramion (tricepsów)

Pamiętajcie, aby łokcie trzymać jak najbliżej tułowia. Łokcie nie powinny rozchodzić się na boki.

Wykonaj po 10 powtórzeń w 3 seriach.

061014SelterWorkouts07AW.jpg

 

Żuraw na ławce

To ćwiczenie trudniejsze od pozostałych. Wymaga równowagi i siły nóg. Jego zadaniem jest wzmocnienie mięśnie ud, pośladków i brzucha.

Jen Selter proponuje:
Stań na ławce w parku, następnie unieś jedną z nóg do tyłu pochylając delikatnie tułów do przodu. Utrzymuj się na jednej nodze, a drugą unieś maksymalnie wysoko tak, aby pośladki napięły się. Ramiona wysuń przed siebie na wysokość barków. Zmień nogi.

Wykonaj 2 serie po 15 sekund na nogę.

061014SelterWorkouts10AW.jpg

 

Przysiad z wyskokiem

Ćwiczenie to bardzo mocno angażuje mięśnie nóg i pośladków. Jeśli chcecie mieć zgrabne pośladki to powinnyście wykonywać je w ten sposób.

Jen Selter proponuje:
Stań na trawie w pozycji do przysiadu (ugięte nogi z kolana do zewnątrz, prostym odcinkiem lędźwiowym, ściągniętymi łopatkami). Następnie wyskocz do góry podciągając nogi do pośladków i unosząc ramiona jak do latania.

Wykonaj 10 powtórzeń w 3 seriach.

selterfrog-copy

 

Oparcie o drzewo

To kolejne ćwiczenie wymagające wysiłku oraz równowagi. Potrzebne będzie drzewo i odrobina odwagi. Wykonując je bardzo mocno angażujemy pośladki i ramiona.

Jen Selter proponuje:
Ustaw się tyłem do drzewa, oprzyj jedną nogę dość wysoko i oprzyj się na ziemi na ramionach. Drugą nogę unieś w kierunku tułowia. To sprawi, że pośladki napną się bardzo mocno.

Wykonaj 2 serie po 15 sekund na każdą nogę.

061014SelterWorkouts14AW.jpg

Komentarze: