Proste ćwiczenia, które możecie wykonać w domu, w pracy i na siłowni. Opierają się one na ruchach plyometrycznych, dzięki czemu są bezpieczne dla stawów oraz pobudzają ciało do spalania tłuszczu.

1. Przysiad z wyskokiem.

Ustaw się w pozycji do przysiadu. Rozstaw nogi, ugnij kolana, wyprostuj plecy, klatkę piersiową wypchnij do przodu.

Wyskocz w górę obciągając palce stóp w dół. Wykonaj 3 serie po 20 wyskoków.

HE1215_FEPLY_02

 

2. Przysiad z piłką nad głową.

Tym razem wykonujemy przysiady w bardziej tradycyjnej formie. Ustaw pozycję do przysiady, a piłkę lekarską trzymaj na wyprostowanych rękach nad głową.

Wykonaj 12 głębokich przysiadów w 2 seriach.

HE1215_FEPLY_04

 

 

3. Scyzoryk.

Usiądź na ziemi, wyprostuj nogi a ręce skieruj do przodu. Dynamicznie podciągnij nogi do brzucha, a tułów skieruj w górę w stronę nóg (zamknięcie sylwetki).

Wykonaj 15 scyzoryków w 3 seriach.

HE1215_FEPLY_07

 

4. Wskakiwanie na box.

Ustaw przed sobą podest bądź box. Z pozycji przysiadu wskocz na niego i wyprostuj swoją sylwetkę napinając pośladki.

Zeskocz z boxu i powtórz to 10 razy.

HE1215_FEPLY_08

 

5. PlyoPlank.

Plank z pompką czyli zatrzymanie ciała w pozycji opartej na rękach i stopach oraz wykonanie tradycyjnej pompki z dynamicznym wypchnięciem ciała w górę.

Wykonaj 8 plyopompek.

 

6. Przeskakiwanie przez box.

Ustaw box i wykonuj dynamiczne przeskoki z jednej strony na drugą.

HE1215_FEPLY_10

 

Komentarze: