Trening a seks? Da się to połączyć, a tym bardziej wesprzeć seks odpowiednia aktywnością fizyczną. Oto kilka ciekawych ćwiczeń, które poprawią Twoje życie seksualne i satysfakcję z niego.

1. Plank.

Czemu akurat plank miałby pomóc w osiągnięciu orgazmu? Otóż plank to nie tylko ćwiczenie na mięśnie brzucha, ale także miednicy, które są ściśle powiązane z mięśniami Kegla.

Mięśnie miednicy uczestniczą i odpowiadają za odpowiedni stosunek seksualny. Plank może nie tylko angażować mięśnie brzucha, ale także wzmocnić mięśni miednicy, która staną się bardziej wytrzymałe i stabilne.

plank_3_2

2. Wykroki.

Wykroki to ćwiczenie, która angażuje bardzo dużo obszarów ciała, od mięśni brzucha aż po uda czy pośladki. Korzystając z tego ćwiczenia znacząco zwiększamy wytrzymałość mięśni brzucha, która biorą czynny udział podczas seksu i są powiązane z osiąganiem orgazmu. Dzięki rozwojowi tej partii mięśniowej wraz ze stabilnością miednicy możecie osiągać satysfakcję seksualną.
girllunge

3. Stretching.

Odpowiednie rozciąganie pozwala zwiększać elastyczność, wytrzymałość i dynamikę mięśni. Wszystkie te elementy są potrzebne także podczas ekscytującego seksu.

Rozciąganie pozwala zwiększać zakres ruchu, poprawiać ukrwienie i wytrzymałość.

stretching

4. Rowerek.

To ćwiczenie, które zna każdy. Rowerek na brzuch jest ćwiczeniem dość wymagającym, jednak pozwalającym na dużą wszechstronność i pomysłowość. Jak to ćwiczenie wpływa na seks?

Ponownie, angażuje ono mięśnie brzucha, tak potrzebne podczas stosunku. Badania przeprowadzone przez dr Herbenick w 2010 roku wykazały, że kobiety, które regularnie trenują brzuch częściej osiągają orgazm.

bicyclecrunch

Komentarze: