ClutchCut przewiduje nie tylko intensywny trening, ale także związane z nim oczyszczenie ciała. To pomoże zarówno przyspieszyć metabolizm oraz nadać silny bodziec wzrostowy. Jak wygląda ten program?

Co, gdzie, kiedy?

Trening wykonujemy w ubraniu wchłaniającym pot. Ważne, aby było go jak najwięcej, co oczyści nasze ciało i pomoże zredukować tkankę tłuszczową.

Trening wykonujemy przez 60-90 minut po śniadaniu. Jeśli nie masz takiej możliwości postaraj się wykonać trening jak najwcześniej.
ClutchCut to pogram obszerny. Celem jest nie tylko pobudzenia ciała do rozwoju, ale także zadbanie o jego zdrowie. W związku z tym Krok 1 przewiduje detoksykację i oczyszczanie, następny to ciężki trening.

Krok 1 – Detoksykacja i oczyszczanie.

Zależy nam głównie na oczyszczeniu wątroby, która przetwarza wszystko co jemy – cukry, sodę, alkohol, kawę itd. Jeśli bombardujemy wątrobę niezbyt dobrym jakościowo pożywieniem, to możemy się spodziewać jej osłabienia.

Wątroba wpływa na metabolizm. Gdy zwalnia, ty również. Pozbądź się toksyn pijąc duże ilości wody z cytryną. To naturalny diuretyk i ma działanie alkaliczne. Zwiększa także równowagę gospodarki kwasowo-zasadowej w żołądku. Wątroba dzięki temu pracuje efektywniej i w lepszych warunkach.

Medytacja również jest dobrym sposobem na oczyszczenie. Stosowanie jej rano i wieczorem przez minimum 10 minut pozwala oczyścić umysł, a nawet normować krążenie krwi.

Krok 2 – Intensywne treningi

Zadaniem tego programu jest nie tylko wygląd, ale także funkcjonalność ciała. Musimy być mogilni, elastyczni, wytrzymali i silni. Takie nastawienie do treningu pozwala na korzystanie ze wszystkich sportów i nie zamykanie sie jedynie na fitness czy trening siłowy.

Schemat:

ClutchCut obejmuje treningi 5 razy w tygodniu przez ok. 60 minut. Jest to intensywny program, dlatego trwa jedynie 3 tygodnie.

Poniedziałek – Ćwiczenia podciągające (martwy ciąg, podciąganie na drążku)

Wtorek – Cardio (sesje 30-40 minutowe, interwały)

Środa – Przerwa

Czwartek – Martwy ciąg, podciąganie na drążku, ściąganie drążka do piersi

Piątek – cardio ze zmianą ćwiczeń i sprzętu, mięśnie brzucha

Sobota – Martwy ciąg, podciąganie na drążku, ćwiczenia na biceps i triceps

Niedziela – Przerwa

Pamiętajcie, aby przed treningiem dokładnie się rozgrzać. Przerwy pomiędzy seriami powinny być jak najkrótsze. Ilość serii każdego ćwiczenia powinna wynosić 3 w ilości powtórzeń 15. Każdy dzień treningowy powinien obejmować 3 ćwiczenia.

Niezwykle ważnym elementem jest dieta i regeneracja, bez których efekty treningu ClutchCut nie będą tak wysokie.

Komentarze: