Inteligentne dobieranie składników diety może wpłynąć na bardzo szybka redukcję tkanki tłuszczowej. Warto wiedzieć co jeść a czego nie. Oto kilka smacznych przykładów produktów, które zwiększają spalanie tkanki tłuszczowej

Szpinak

Praktycznie nie ma kalorii, a zawiera mnóstwo witamin, minerałów i przeciwutleniaczy. W zielonych liściach szpinaku znajdziemy substancje oczyszczające nasze ciało i usprawniające działanie wątroby. To z kolei poprawia metabolizm, a prawidłowy metabolizm to szybsze spalanie tłuszczu.

Jagody

To jedne z najzdrowszych owoców. Zawierają mnóstwo antyoksydantów i są poważnym rywalem komórek nowotworowych. Ponadto, zawierają małą ilość fruktozy, za to dużo błonnika, który sprzyja nasyceniu.

Zielona herbata

Oczyszcza i przyspiesza spalanie tkanki tłuszczowej, dlatego jest obecna we wszystkich suplementach na redukcję tkanki tłuszczowej. Pita w domowych warunkach także ma silne działanie, a oprócz tego usprawnia prace układu pokarmowego i spowalnia odkładania się tłuszczu w komórkach.

Jogurt niskotłuszczowy

To źródło probiotyków, które pomagają w spalaniu tłuszczu i utrzymywaniu szczupłej sylwetki. To źródło białka, które sprawia, że odczuwamy większe nasycenie i nie podjadamy.

Łosoś

Jest dobrym sposobem na zrzucenie kilku kilogramów o ile jemy go w odpowiednim porach. Zawierają on dużo zdrowych tłuszczów omega-3, które także sprzyjają spalaniu tkanki tłuszczowej. Ponadto, to bogate źródło białka.

Awokado

Poprawia metabolizm i dostarcza dawkę kwasów tłuszczowych niezbędnych dla zdrowia i lepszego spalania tłuszczu. Zawiera także przeciwutleniacze, które nie pozwalają wolnym rodnikom niszczyć komórek.

Orzechy

To idealna przekąska w ciągu dnia. Zawiera kwasy tłuszczowe, białko i minerały. Zmniejszają apetyt dzięki dużej zawartości błonnika.

Owies

Owsianka z rana jest świetnym sposobem na zaspokojenie głodu. Zawiera ona mnóstwo błonnika, który utrzymuje nasycenie na dłużej. Jest też także źródłem witaminy B.

Komentarze: