Warszawa, 27 września 2013 – Reebok i Les Mills – światowej sławy producent rozwiązań w zakresie fitnessu grupowego – rozpoczęli współpracę będącą zapowiedzią zupełnie nowej ery w fitnessie.

 

 
Reebok w latach 80-tych i 90-tych był powszechnie znany jako marka fitnessowa. Od tego momentu marka nieustannie zachęca ludzi do wspólnych treningów i dzielenia się doświadczeniami sportowymi. To właśnie fitness pozwala ludziom inspirować się nawzajem i motywować w unikalny dla tej kategorii sposób. Współpraca Reebok i Les Mills odzwierciedla zaangażowanie obu marek w kategorię fitnessu grupowego.

IMG_6565
Fitness przeżywa najsilniejszy wzrost popularności od czasu rozwoju aerobiku, dziedziny niezwykle popularnej w latach 80-tych. Les Mills, wraz ze swoimi innowacyjnymi programami treningowymi, stoi na czele tego ruchu. Jako wiodący dostawca grupowych zajęć fitness, Les Mills wprowadził do świata fitnessu zajęcia takie jak Bodypump™, BODYCOMBAT™, a ostatnio LES MILLS GRIT™.

Firma Les Mills, od czasu założenia w 1968 roku, stała się jedną z dominujących marek w światowej branży fitness, z milionami ludzi realizującymi swój potencjał na zajęciach LES MILLS™. LES MILLS ™ szczyci się wykwalifikowaną kadrą ponad 100 000 instruktorów i jednym z najbardziej zaawansowanych systemów szkoleń instruktorskich.

ReebokLesMills_1
W ramach współpracy został stworzony film „Revolution”, który pokazuje rozwój fitnessu od 1980 roku aż do dzisiaj. Film rozpoczyna się motywem nawiązującym muzyką i stylizacją do aerobiku z lat 80-tych. Następnie, pokazany jest rozwój fitnessu przez kolejne dekady, od popularnego w latach 90-tych stepu, aż po spinning, który stał się trendem w pierwszej dekadzie 21-go wieku, i wreszcie zajęcia  LES MILLS™ takie jak BODYPUMP™. Każdemu z prezentowanych trendów towarzyszy charakterystyczna dla nich muzyka oddająca klimat danych czasów. Film został stworzony przez wielokrotnie nagradzaną firmę produkcyjną Partizan, w reżyserii Warrena Fu.

ReebokLesMills_2
„Współpraca marki Reebok z Les Mills ma na nowo zdefiniować kategorię grupowego fitnessu i jednocześnie uczcić historię Reeboka, związaną z zaangażowaniem marki w fitness”, mówi Barbara Ebersberger, Vice President of Reebok’s Studio Business Unit. ” Reebok od zawsze miał silną pozycję na scenie fitness, począwszy od lat 80- tych, kiedy ludzie trenowali aerobik w butach Reebok Freestyle, aż do dziś, kiedy każdego dnia tysiące ludzi na całym świecie bierze udział w zajęciach LES MILLS™. Teraz, bardziej niż kiedykolwiek poświęcamy naszą energię, aby zachęcić i zmotywować ludzi do rozwijania swojej pasji, energii i pewności siebie poprzez fitness grupowy”.

„Les Mills i Reebok ma bogate doświadczenie w zakresie ćwiczeń grupowych. Nasze wieloletnie zaangażowanie w fitness czyni nas doskonałymi partnerami, których wspólnym celem jest zdefiniowanie na nowo fitnessu. Razem z Reebokiem planujemy wprowadzić tę kategorię na zupełnie nowy, ekscytujący poziom”, powiedział Phillip Mills, Chief Executive, Les Mills International.

Film ‘Revolution’

Komentarze: