Nie zawsze mamy czas na pełny trening, choć mamy mnóstwo chęci. Oto trening brzucha, który zajmie nam dosłownie kilkanaście minut, a mimo to pobudzi nas mięśnie do rozwoju.

1. Wyciąg z uniesieniem nogi.

– Połóż się na ziemi głowę przy dolnym wyciągu
– Jedną ręka chwyć rączkę dolnego wyciągu i ustaw odpowiedni ciężar
– Jeśli chwycisz wyciąg lewą ręką to ugnij lewą nogę w kolanie i oprzyj ją na pełnej stopie
– Drugą wyprostowaną nogę unieś w powietrze na wysokość bioder
– Unieś tułów z wyprostowaną ręką w stronę wyprostowanej nogi (którą także musisz unieść do góry)
– Zatrzymaj ruch na 3 sekundy

Wykonaj 20 powtórzeń na każdą stronę

ab1

2. Scyzoryk na ławeczce.

To ćwiczenie może być trudne dla początkującej kobiety na siłowni, jednak wszystkiego jesteś w stanie się nauczyć.

– Usiądź na ławeczce
– Zaprzyj się rękoma z tyłu ławki
– Unieś i ugnij nogi w kolanach
– Prostuj ciało i ponownie przyciągaj kolana w stronę tułowia

Wykonaj 15 powtórzeń

ab2

3. Skręty tułowia z odważnikiem.

– Stań prosto w lekkim rozkroku trzymając kettlebell w dłoniach na wysokości klatki piersiowej
– Wykonaj dynamiczne skręty w lewą i prawą stronę

Pamiętaj, aby wykonywać skręt całym ciałem przenosząc ciężar na każdą nogę.

Wykonaj po 12 skrętów na każdą stronę.

ab3

4. Ściąganie górnego drążka.

Ćwiczenie to ma za zadanie przede wszystkim zaangażować skośne mięśnie brzucha.

– Stań przy górnym wyciągu i chwyć rączkę
– Utrzymując ugiętą rękę w łokciu ściągaj linkę wyciągu w dół uginając tułów i napinając mięśnie skośne brzucha

Wykonaj po 15 zgięć na każdą stronę

ab4

Komentarze: