Tego szukacie – prostego, ale efektywnego sposobu na wysmuklenie nóg i ich wzmocnienie. Mamy dla Was 4 ćwiczenia, które możecie wykonać praktycznie wszędzie.

Dynamiczny step

Ćwiczenie polega na bardzo dynamicznym przeskakiwaniu z nogi na nogę, z czego zawsze jedna z nich dotyka stepu.

Starajcie się nie dotykać stepu pełną stopę a jedynie palcami. Róbcie to jak najszybciej. Sylwetkę miejsce wyprostowaną.

Wykonujcie ćwiczenie przez 1 minutę w 3 rundach.

speed_step_up_2

Kolana w górę

To ćwiczenie również jest bardzo dynamiczne. Polega na chwyceniu piłki na wysokość klatki piersiowej i wykonaniu skipu A czyli podciągnięcia kolan w górę.

Gdy wykonacie po 15 skipów przechodzicie do oparcia ciała na piłce na ziemi i dynamicznym podciąganiu kolan w kierunku brzucha.

Wykonajcie 15 skipów a następnie 10 podciągnięć kolan w 3 rundach.

knee_in_2

Wykrok z wyskokiem

To nie jest tradycyjny wykrok z wyskokiem, jednak jest to niego bardzo zbliżony. Wykonajcie wykrok pochylając tułów do podłogi, a dopiero wyskoczcie w górę zmieniając nogi i znów wykonajcie wykrok.

Wykonajcie 12 powtórzeń w 3 rundach. strider_2

Skakanka

To świetne rozwiązanie na poprawę wyglądu mięśni nóg, pośladków, brzucha  i łydek. Musicie to robić dynamicznie i bez przerw.

Skaczcie 10 minut.

skipping_jack_2

Komentarze: