Kobiece plecy mogą być równie seksowne co nogi czy pośladki. Ich kształt i delikatne umięśnienie to zachwycająca partia mięśniowa, którą warto trenować nie tylko ze względu na względy estetyczne, ale także praktyczne.

Ćwiczenie, które Wam przestawimy ma za zadanie wzmocnić głównie górną część pleców, ramiona i uda. Aby nasza postawa była poprawna, należy kształtować ją nie tylko ruchem na jedną partię mięśniową, ale wykorzystywać ćwiczenia złożone.

To ćwiczenie jest skuteczne dlatego, że  angażuje kilka partii mięśniowych i działa tonizująca na całe ciało.

Technika:

  • Stań prosto z rozstawionymi na boki nogami
  • Sztangielki trzymaj w dłoniach na wysokości ud
  • Ściągnij łopatki do siebie
  • Unieś sztangielki podnoszą ramiona do góry tak, aby łokcie były w linii równej do linii barków
  • Następnie zmień pozycje ramion odwracają łokcie w dół
  • Wyciśnij sztangielki nad głowę
  • W tej pozycji zrób wykrok do przodu

pull_press_row_0

Wskazówka: Pamiętaj, że podczas wykroku, kolano nie może przekroczyć linii palców u stóp. Pamiętajcie również o spokojnym oddechu. Każdy ruch ćwiczenia powinien być rozpoczęty i zakończony pełnym wdechem i wydechem powietrza.

Do tego ćwiczenia przydadzą się hantle o wadze 3-6 kg. Samo ćwiczenie możemy uwzględniać w naszym planie treningowym i wykonywać je nawet 2-3 razy w tygodniu.

Komentarze: