Bedtime-Drink

Sen to czas, w którym dzieją się rzeczy niezależne od nas, możemy to jednak zmienić dostarczając na noc odpowiednie substancje, które mogą wywołacćodpowiednią reakcję. Mamy dla Was propozycję 4 napojów, które przyspieszają spalanie waszej tkanki tłuszczowej w nocy.

Mleko

Szklanka ciepłego mleka może pomóc Ci szybciej zasnąć. Dzięki zawartemu w mleku tryptofanowi i wapniu możemy spać efektywniej. Kobiety trenujące mogą przyjmować szklankę mleka także z uwagi na zawartość kazeiny – wolnotrawionego białka, które pozwoli zachować właściwości anaboliczne, sprzyjające spalaniu tłuszczu.

 

Sok winogronowy

Mała ilość tego soku przed snem pozwala na zwiększanie produkcji insuliny w nocy. Reguluje to nie tylko rytm dobowy i sen, ale także pozwala efektywniej spalać tłuszczu.

Co więcej, resweratrol zawarty w winogronach to antyoksydant, który nie tylko niszczy wolne rodniki, ale także przyspiesza spalanie tkanki tłuszczowej.

 

Rumianek

Jego spożycie zwiększa poziom glicyny – neuroprzekaźnika, który rozluźnia nerwy i działa jak łagodny środek uspokajający. Rumianek wpływa także na kontrolę cukru we krwi i utratę masy ciała.

 

Kefir

Sfermentowane produkty mają mnóstwo bakterii, które mogą oddziaływać na nasz organizm. Flora bakteryjna jelit pozwala kontrolować wagę ciała, poziom cukru czy nastrój. Bakterie zawarte w kefirze pozwalają na lepszy sen i poprawę spalania tkanki tłuszczowej.

Komentarze: