Problem z tkanką tłuszczową to niekoniecznie sprawy związane z obżarstwem czy złą dietą. Czasami może być to problem hormonalny, a dokładnie wolniejsze działania tarczycy. Mamy dla Was kilka rad, jakie możecie zastosować w codziennym życiu.

Po pierwsze, unikajcie przetworzonej soli, buraków, truskawek, kapusty, brokułów i brzoskwiń.

Po drugie, spożywaj więcej łososia, cebuli, wątróbki, wodorostów, tuńczyka, pełnoziarnistych produktów o orzechów.

Tkanka tłuszczowa na ramionach

U mężczyzn sprawa jest łatwiejsza, gdyż posiadają testosteron, który wspomaga utratę tkanki tłuszczowej. U kobiet pozostają ćwiczenia fizyczne, cardio i seks. Pamiętajcie także, aby stosować odpowiednią dietę, która uwzględni zdrowe tłuszcze.

Biodra i pośladki

Dostarczenie do swojej codziennej diety jogurtów, produktów pełnoziarnistych i owoców to dobre rozwiązanie jeśli chcemy ograniczyć tkankę tłuszczową na tych obszarach. Tłuszcz na biodrach i pośladkach wskazuje na wysoką dawkę estrogenów w ciele. Unikaj alkoholu, napojów gazowanych i kawy.

Talia

Przyrost tkanki tłuszczowej w talii może oznaczać nadmiar produkcji insuliny. Jedz więcej brokułów, ryb, owoców morza, orzechów, przypraw typu chili i cynamonu, jedz także jagody i pij zieloną herbatę. Unikaj alkoholu, sodu, słodyczy i prostych węglowodanów.

Komentarze: