Czemu siatkarki mają tak kształtne i jędrne pośladki? Wszystko zawdzięczają treningowi, ale także ruchom jakie wykonują na boisku. Wszystkie z nich przypominają przysiady, wyskoki i wykroki. Jeśli chcecie poprawić wygląd swojej pupy to skorzystajcie z naszych porad.

build-a-volleyball-booty-1

– Przysiady pozwolą Wam rozwinąć mięśnie pośladków, oczywiście jeśli Wasz technika będzie poprawna:

  • Trzymamy stopy na szerokość ramion
  • Cała Twoja waga powinna opierać się na całych stopach
  • Opuszczamy pupę jak najniżej

Podobnie jest w siatkówce, gdy zawodniczka odbiera piłkę musi praktycznie usiąść na boisko, czyli maksymalnie obniżyć swoje biodra, tak jak przy przysiadach.

– Popychanie ręcznika to ćwiczenie rozwijające mięśnie nóg oraz pośladków. Oprócz tego wpływa na szybkość naszych mięśni.

turbocharge-6

  • Opieramy się rękoma o ręcznik ułożony na podłodze
  • Biodra są w górze a nogami odpychamy się od podłogi
  • W tej pozycji sprintem przebiegamy jak ok. 20 metrów

– Schody są idealnym sposobem na budowanie jędrnych pośladków. Jeśli macie do wyboru windę albo schody wybierajcie te drugie rozwiązanie. Jeśli nie chcecie korzystać ze schodów w swoim domu możecie skorzystać z maszyn na siłowni, które odwzorowują ten ruch.

Ważne, aby wykonywać dośc długie i szybkie ruchy.

– Monster Lunge to rodzaj przechodzenia z jednej nogi na drugą przy jednoczesnym obciążeniu obu kończyn. To chodzenie w pozycji przykucnięcia. Wzmaga to wytrzymałośc mięśni i angażuje mięśnie pośladkowe.

build-a-volleyball-booty-4
Możecie w takiej pozycji przechodzi z miejsca na miejsce aż poczujecie, że Wasze nogi i pośladki „palą” Was. To ćwiczenie można także wykonywać z taśmą, która służy jako obciążenie poruszania się. Odsuwamy jedną nogę i dosuwamy drugą nie tracąc napięcia na taśmie.

tumblr_mame8o82Nz1rwzsbj

Komentarze: