Style: "Agfa"

Co można dodać, aby było mniej kalorycznie? Jak zrobić żeby było smacznie i szybko? Takie wskazówki ułatwią Wam rozpoczęcie dnia od dobrego i pożywnego śniadania, które jak wiemy jest podstawą zdrowe i zbilansowanej diety.

Śniadanie składające się z kawy i płatków kukurydzianych to żadne śniadanie. Nie możecie się łudzić, że to dobry i zdrowy sposób na szczupłą sylwetkę.

Odpowiednie śniadanie jest bogate w białko, błonnik i złożone węglowodany.

Śniadanie z płatkami owsianymi

Posiada ono węglowodany złożone pełne błonnika, który poprawi pracę waszego układ trawiennego oraz wpłynie na wydłużenie uczucia sytości.

Wystarczy ugotować płatki owsiane z chudym mlekiem, dodać maliny, truskawki czy borówki lub jakiekolwiek inne owoce, a nawet twaróg i nasiona lub orzechy. Śniadanie gotowe.

Babeczki

Lubicie śniadania na słodko, ale nie chcecie pączków lub drożdżówek? Jest na to sposób.

Wystarczy, że przyrządzicie babeczki z:

  • 1/4 mąki orkiszowej lub kiełków pszenicy
  • 1/4 szklanki nasion chia
  • 1/4 szklanki posiekanych orzechów
  • Beztłuszczowy spray
  • Skrojone jabłko

Po zmieszaniu składników pieczemy babeczki przez 10-15 minut i gotowe.

Jajka

Jajka są bogate w białko, aminokwasy i witaminy potrzebne do funkcjonowania organizmu. Można je robić na mnóstwo sposobów.

Tosty

Tosty są ok, ale tylko z dobrego chleba z mąki pełnoziarnistej lub zrobione całkowicie tylko z ziaren. Taki chlebek posiada mnóstwo błonnika. Wystarczy, że podgrzejecie go w tosterze a następnie położycie na niego odrobinę wędzonego łososia i już macie zbilansowane śniadanie bogate w węglowodany, białko i kwasy omega-3.

Smoothie

Blender to świetny wynalazek. Wystarczy, że zmieszacie ulubione owoce, odrobinę miodu, serek wiejski lub twaróg, nasiona lub orzechy i macie idealny napój śniadaniowy, który nie tylko dostarczy wszelkich wartości odżywczych, ale z pewnością sprawi, że będziecie syte.

Śniadanie na szybko

To jogurt grecki niskotłuszczowy, banan, miód, orzechy i odrobina owoców. Tyle!

Komentarze: