Jak w prosty sposób zmienić stymulację bicepsa? Brakuje Ci pomysłów na to, jak w końcu zbudować potężny biceps? Czasami wystarczy coś prostego i sprowadzonego.

 

Zestaw 1 – Uginanie ramion w oparciu o kolano (supinacja)

Opierając ramię o wewnętrzną stronę uda izolujemy ruch bicepsa. Stosując supinację sprawiamy, że aktywujemy obie głowy, ale także buduje szczyt bicepsa.

Opuszczając rękę musimy pamiętać, aby przekręcić cały nadgarstek tak, aby wewnętrzna strona dłoni była skierowana do podłogi. Podczas unoszenie stosujemy supinację przekręcając nadgarstek o 180 stopni aż do momentu, aż mały palec dłoni znajdzie się wyżej niż kciuk.

 

 

Zestaw 2 – Supinacja przez cały czas

Wykonujemy to samo ćwiczenie, ale w nieprzerwanej supinacji. To znaczy, że przyjmujemy skręt nadgarstka i tej pozycji opuszczamy i unosimy przedramię przez caą serię.

 

Zestaw 3 – Supinacja, ale w opadzie tułowia.

Wykonujemy to samo ćwiczenia jak w Zestawie 1, ale bez oparcia o kolano. Pochylamy się opierając drugą ręką i w opadzie tułowia blokujmy trenowane ramie i uginamy je w powietrzu stosując supinację. To ćwiczenie było jednym z ulubionych Arnolda Schwarzenegera.

Komentarze: