Szukacie sposobów na to, aby zmniejszać ból kręgosłupa, pleców i szyi? Mamy dla Was domowe remedium czyli 3 proste ćwiczenia, które nie zajmą Wam zbyt dużo czasu. Wystarczy, że będziecie systematyczni.

 

1. Miednica.

Połóż się na ziemi na plecach. Ugnij kolana i podciągnij je w stronę pośladków. Ramiona połóż wzdłuż ciała bądź rozłóż na boki.

Leżąc na ziemi unoś lędźwie do góry bez odrywania pośladków i pleców, a następnie mocno przyciskaj lędźwie do ziemi. Panuj nad ruchem i staraj się mocno spinać ten odcinek.

low-back-stretch-pelvic-tiltpelvic-tiltpelvic_twist_image_title_pfbar

2. Unoszenie ramion i nóg w leżeniu.

To ćwiczenie, które każdy wykonywał w szkole na WF-ie. Polega ono na jednoczesnym unoszeniu ramion i nóg w górę. To ćwiczenie wzmacnia nogi, pośladki, biodra, i ramiona. Zwiększa to także elastyczność w odcinku lędźwiowym.

superman-300x185

3. Kobra.

Proste ćwiczenie polegające na rozciąganiu mięśni brzucha w leżeniu oraz napięciu odcinka lędźwiowego. Pozwala to wzmocnić plecy oraz rozciągnąć odcinek piersiowy.

The-Cobra

Komentarze: