4 nowe ćwiczenia w Twoim treningu

Nie zawsze zmiana całego planu treningowe jest potrzebna, chwilami wystarczy zmienić ćwiczenia na takie, które zupełnie inaczej będą stymulować pracę tych samych grup mięśniowych. Oto nasza propozycja 4 zupełnie innych ćwiczeń.

Klatka piersiowa – Wyciskanie ze skrętem sztangielek

Tradycyjne wyciskanie to standard w treningu klatki piersiowej, jednak nie zawsze jest ono skutecznym ćwiczeniem. Dodanie do wyciskanie sztangielek rotacji ramion może stanowić całkowicie nowy bodziec dla wzrostu mięśni.

Supinacja wsteczna wpływa na zwiększanie aktywności górnych włókien mięśniowych klatki piersiowej.

get-ripped-with-freakmode-volume-training_graphics_pharmafreak-3

Barki – Unoszenie ramion do boku i przed siebie w opadzie tułowia

To ćwiczenie angażuje zarówno tylny jak i przedni akton mięśni barkowych. Jest to ćwiczenie złożone, dzięki czemu mięśnie naramienne wykonują dłuższą i cięższą pracę.

Polega ono na tym, że najpierw wykonujemy unoszenie sztangielek bokiem w opadzie tułowia, a następne powtórzenie wykonujemy unosząc sztangielki przed siebie.

Bicepsy i przedramiona – Uginanie podchwytem i nachwytem

W tym ćwiczeniu wykonujemy uginanie ramion ze sztangielkami w 2 konfiguracjach:

1 – unosząc sztangielki prowadzimy ruch podchwytem

2 – opuszczając sztangielki prowadzimy ruch nachwytem

Dzięki temu przez cały czas angażujemy mięśnie bicepsów oraz mięśnie przedramion. Taki zestaw wpływa na zwiększanie siły ramienia oraz angażuje obie głowy bicepsa jednocześnie.

Pamiętajcie, aby ruch ekscentryczny (opuszczania) odbywał się jak najwolniej.

16.-zottman-curl-20-best-forearm-exercises

Nogi – Przysiady na ławeczce

Tradycyjne przysiady ze sztangą, jednak wykonywane z ławeczki. Polega to na tym, że wykonujemy pewnego rodzaju martwy ruch zaczynając z siedzenia na ławce.

Technika ta zwiększa napięcie mięśni, zwłaszcza w dolnej fazie ruchu, gdy dotykamy pośladkami ławki. To także dobra metoda, aby zwiększyć siłę ścięgien. Podobna technika stosowanie jest np. przy wyciskanie sztangi z klatki piersiowej.

21-day-shred-2

Komentarze: