Masz mało czasu, bo duże pracujesz i dlatego nie jesteś aktywny? Skończ z wymówkami i wybierz 1 z 4 treningów, które trwają zaledwie 6 minut. Taki trening to przede wszystkim intensywność, która pomoże Wam wrócić do formy.

Trening możemy traktować nie tylko jako sposób na budowę mięśni, ale także jako reduktor stresu i sposób na poprawę samopoczucia. Każdy kto trenował wie, że dzięki aktywności fizycznej znacząco poprawia się nasz metabolizm a tym samym spalamy więcej tkanki tłuszczowej.

Badania opublikowane na łamach PLoS ONE mówią o tym, że już 5 minutowy intensywny wysiłek poprawia ogólna kondycję u młodzieży.

Koniec z wymówkami – zacznij trenować

Wykonując 4 treningi po 6 minut kończymy całą sesję w ok. 30 minut z przerwami. To doskonały sposób, gdyż jest intensywny i krótki.

4 ćwiczenia:

3 serie – 15 sekund wysiłku, 15 sekund przerwy

3 serie – 15 sekund wysiłku, 15 sekund przerwy

4 serie – 20 sekund wysiłku, 10 sekund przerwy

3 serie – 15 sekund wysiłku, 15 sekund przerwy

 

Źródło: „Does the fractionalization of daily physical activity (sporadic vs. bouts) impact cardiometabolic risk factors in children and youth?” PLoS One.

Komentarze: