Uginanie naprzemiennie ramion ze sztangielkami stojąc to jedno z najpopularniejszych ćwiczeń na tę grupę mięśniową. Dziś skupimy się na metodzie oszukiwania, której celem jest jak największa intensywność i tym samym maksymalny wzrost.

Czy 75 powtórzeń bez przerwy to odpowiednia ilość? Jak by tego było mało, to należy wykonać je z niemałym ciężarem, aby maksymalnie dać popalić swoim mięśniom. Do tego potrzebne jest wykorzystanie DROPSETÓW, które pozwolą na wykonanie treningu tak bardzo intensywnego. To gwarantuje nam nieprzerwany wysiłek, przy zmniejszeniu obciążenia.

Jak to wykonać?

Po rozgrzewce zaczynamy od dużego ciężaru, który pozwoli nam na wykonanie jedynie 5 powtórzeń. Następnie, zrzucamy nieco ciężaru, aby wykonać kolejne 5 powtórzeń, bez przerwy. Schemat ten powiela się aż do końca. Oczywiście, przy tak dużej intensywności ciężko o zachowanie odpowiedniej techniki, dlatego możemy pozwolić sobie na odrobinę oszustwa i wspomagać się „bujaniem” własnego ciała.

Całkowicie wykonujemy 15 serii z jak najkrótszą przerwą pomiędzy seriami.

 

Kompletny plan treningowy:

Dobierz ciężar, który w pierwszej serii pozwoli Ci na wykonanie maksymalnie 5 powtórzeń! Na przykład: 30 kg.

30×5, 27×5, 25×5, 23×5, 21×5, 20×5, 18×5, 16×5, 15×9, 13×5, 11×5 10×5, 8×5, 7×5, 5×5

Komentarze: