Chyba każdy trenujący mężczyzna chce mięć „potężne łapy”. To wizytówka, ale także wyznacznik siły, które jest wpisany w tożsamość płci męskiej. Jak sprawić, aby Twoje mięśnie ramion stały się tak potężne?

Choć jest wiele szkół mówiących o różnych technikach budowy mięśni ramion, to jednak najefektywniejszą jest naszym zdaniem mocny trening siłowy. Wykonywanie ćwiczeń na dużym ciężarze z ograniczoną do maksymalnie 8 liczbą powtórzeń jest kluczem do budowy masywnych ramion.

Mamy dla Was trening opierający się na 3 ćwiczeniach na biceps i 3 na triceps. Każda seria powinna być maksymalnie intensywna, a jeśli nie starczy Wam sił użyjcie dropsetów. Wszystko po to, aby „skatować” mięśnie ramion.

1 seria:

  • Uginanie ramion ze sztangą prostą – 3 serie 8/4/4
  • Wyciskanie sztangi leżąc (wąski chwyt) – 3 serie 6/4/4

 

2 seria:

  • Uginanie ramion ze sztangielkami (naprzemiennie) – 3 serie 8/4/4
  • Ściąganie linek wyciągu – 3 serie 8/8/4

 

3 seria:

  • Modlitewnik – 4 serie 12/8/4/4
  • Tate Press – 4 serie 12/12/4/4

TATE PRESS

226_1
Przerwy pomiędzy seriami nie powinny być dłuższe niż 1 minuta.

Komentarze: