Po dobraniu odpowiednich ćwiczeń oraz ich wykonaniu, czasem brakuje nam dobrego zakończenia treningu. Przedstawiamy Wam ćwiczenia, które pozwolą na efektywne zakończenie i maksymalne zmęczenie mięśni tricepsów i bicepsów.

Podane przez nas ćwiczenia można wykonywań jako zakończenie całego treningu, ale zakończenie każdej serii. Wybór należy dostosować do intensywności całego planu treningowego oraz stażu.

TRICEPS

Dobierz sztangę łamaną z ciężarem pozwalającym na wykonanie 10-12 powtórzeń.

– francuskie wyciskanie sztangi leżąc (opuszczanie sztangi do czoła, łokcie blisko tułowia) – 8 powtórzeń

– wyciskanie sztangi w wąskim uchwycie leżąc (sztangę wyciskamy z wysokości obojczyka) – 8 powtórzeń

– wyciskanie sztangi w wąskim uchwycie leżąc (sztangę wyciskamy z klatki piersiowej) – 8 powtórzeń

BICEPS

Podobnie jak w treningu tricepsów wybieramy sztangę łamaną z ciężarem dostosowanym na 10-12 powtórzeń.

– uginanie ramion ze sztangą stojąc (średni chwyt) – 12 powtórzeń

– pół-wiosłowanie czyli podciąganie ramion do ugięcia bicepsów ze sztangą stojąc prosto (średni chwyt) – 12 powtórzeń

Komentarze: