bench-press-3-steps-neveux

Stań się silniejszy w 10 sekund, aby zmaksymalizować zyski idące zz treningu siłowego. Użyj swojego ciała w taki sposób, aby pomogło Ci uzyskać większy przypływ siły na ławeczce. Jak to zrobić?

 

Brzuch

Musisz maksymalnie spiąć mięśnie brzucha. To usztywni Twój kręgosłup oraz zwiększy sztywność Twojego ciała, co może przełożyć się na zwiększenie siły.

 

Łopatki

Łopatki powinny być maksymalnie ściągnięte do tyłu. Dzięki temu absorbujemy całą siłę mięśni piersiowych i usztywniamy swoją pozycję.

 

Nogi

Nogi powinny dotykać ziemi. Nie unoś ich. Kolana powinny być zgięte pod kątem 90 stopni.

 

Pośladki

Zaciśnij pośladki z całą swoją siłą.

 

Sztanga

Chwytając sztangę ściśnij ją z całym sił. To zwiększa przepływ krwi w ramionach, co także może mieć przełożenie na ilość siły.

 

Ruch

Ruch powinien być dość powolny w fazie opuszczania, natomiast ruch wyciskania (koncentryczny) powinien być bardzo dynamiczny.

Wskazówka: Trenerzy ciężarowców zalecają, aby przy wyciskaniu sztangi koncentrować się na tym, że to my odpychamy się od sztangi, nie zaś ją od siebie.

Komentarze: