Dropsety to dobre rozwiązanie dla każdej grupy mięśniowej, szczególnie jeśli dopadła nas stagnacja. Z bicepsami bywa tak dość często zatem ten trening może okazać się przełomowy dla rozwoju bicepsów.

Niech nie zmyli Was krótki trening jaki Wam opiszemy, ponieważ jego intensywność jest tak wysoka, że z pewnością pobudzicie Wasze bicepsy do ponownego wzrostu.

Przydadzą Wam się tylko sztangielki o różnym ciężarze.
Najlepiej aby dobrać 4 różne wielkości różniące się od siebie 5-10 kilogramami.

Przed przystąpieniem do treningu należy dobrze rozgrzać bicepsy i tricepsy. Jako, ze trening ten odbywać się będzie na większych ciężarach to bez rozgrzewki można uszkodzić ścięgna.

Uwaga! Ciężar dobieramy wedle możliwości, ale w każdej serii dobieramy taki, aby wykonać maksymalnie 10 powtórzeń.

Wykonujemy unoszenie sztangielek stojąc oburącz

Na przykład:

  • 1 seria – 30 kg, 10 powtórzeń
  • 2 seria – 25 kg, 10 powtórzeń
  • 3 seria – 20 kg, 10 powtórzeń
  • 4 seria – 15 kg, 10 powtórzeń

Pomiędzy seriami możemy zaliczyć 20 sekund przerwy.

Komentarze: